انشالله دیگه چیزی نمونده
دکترت کیه
به سلامتی گلم منم سزارین میشم ۲اردیبهشت
ایشالا که همه بسلامتی نینی هاشونو بغل کنن
بله عزیزم سزارین هستم بچه دوممه ولی پوستم کنده شده خیلی خسته ام سر این یکی
من ۳۴هفته و یک روزم😍
سزارینی؟
منم با شماست تاریخم طبیعی هستین یا سزارین؟
وای خداکنه منم زودتررر ببینم این روزارو ک فقط یک ماه دیگه باقی مونده.انشالله به سلامتی زایمان کنی
من ۵ روز مونده لحظه شماری میکنم انقد ب همجام داره فشار میاد چقدرم روزای آخر دیرر میگذره
باهمیم ولی زده۴۰روز دیگه
انشالله ب سلامتی فارغ بشی قربونت برم نی نی تو بغل بگیری
چرا۲۵روز ؟؟؟
خوشبحالت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.