خانوما چند روز بعد سزارین درد داریم ?

۸ پاسخ

ای جونم 😍🙈
نگفتی
نبودی
مبارکت باشه عزیزم

2-3 روز اول من یکم بخیهام میسوخت

من هنوز میسوزه بخیه ام

من از روز 4ام تا 6ام داشتم
وای وحشتناک بود

وقتی بخیه می‌کشی حالت خیلی بهتره

تا بخیه هات رو بکشی درد داری وقتی بخیه بکشی یکم بهتر میشی باز بدن با بدن متفاوته

من تقریبا ۵روز کلا درد داشتم

من خودم شخصا الان 13روزه ولی کمی بیش درد دارم

سوال های مرتبط

مامان دوتا فرشته مامان دوتا فرشته ۹ ماهگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی