۱ پاسخ

بچه منم ی هفته هست سرما خورده
خلط گلو داره بینیهاش میگیره ولی هرچی پوار میزنم تاثیر نداره
باید شربت بخورن تا خوب شن
طفلی ها🥹🥲🥲🥲
احتمالا پسر شماهم خلط داره گلوش ک بینیهاش میگیره
بخور بزار منم گذاشتم

سوال های مرتبط