میگن اینجا نگید آخه اطلاعات ندید
دیروز بعداز طهر تنگه رو باخاک یکسان کرد دیشبم پردیس بود فک کنم چون ما قشنگ یه متر پریدیم هوا
من شهرستانم هنوز برنگشتم شوهرم میگفت دیروز بعد از ظهر هم چند بار صدا اومده میدونید کجا رو زدن
اینجارم زدن مسکونی بود خیلی ناراحتم از صبح میگم مارم میزنن خیلی میترسم نگران بچمم بخدا😭😭😭
تهرانو ک قشنگ شخمم میزد
چه جوریه از تهران تا شیراز تا کرمانشاه و شیراز همه شهرها مثل هم بوده؟
چرا من نشنیدم ساعت چند؟
خیلی خیلی
من که قاطی کرده بودم
صدای رعد برق بود با مو شک؟
خیلی بد بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.