۴ پاسخ

من بادکش کردم اوابوست خوردم باهزارتادارودیگه رفتم جای فولیکول بالغ یه عددناناز کیست پیچیده۳سانتی بود🥴

اره خیلییی تاثیر داره
من همون ماه انجام دادم باردار شدم ولی سقط شد

اره من رفتم همون ماه ک بادکش اینا رفتم باردادشدم ولی نشد بمونه

بله هیچ تاثیری نداره فقط برا اونایی که سردی رحم دارن خوبه

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری