من بادکش کردم اوابوست خوردم باهزارتادارودیگه رفتم جای فولیکول بالغ یه عددناناز کیست پیچیده۳سانتی بود🥴
اره خیلییی تاثیر داره
من همون ماه انجام دادم باردار شدم ولی سقط شد
اره من رفتم همون ماه ک بادکش اینا رفتم باردادشدم ولی نشد بمونه
بله هیچ تاثیری نداره فقط برا اونایی که سردی رحم دارن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.