نه عزیزم بادکش رحم فقط دوم پریودی انجام میدن رو کمرتون بعد اون میگن تا پریودیت تموم نشده دیگه بادکش انجام نده
تو پریودی انجام نمیدنکه بعده پریودی انجام میدن من دوماه اینا انجام دادم باردار شدم ولی خارج رحمی شدم دیگ ترسیدم انجام بدم خیلی عذاب کشیدم
من که انجام میدادم
چیه و و چ حوریه ؟ میشه توضیح بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.