۵ پاسخ

خانما

عزیزم منم 10روز تخیری دارم انشاالله جفتمون باردار باشیم

سلام عزیزم من اینجوری بودم بعد نه روز تعخیر پریود شدم خیلی درد داشتم ماه بعدش پریود نشدم بعد هشت روز بیبی چک زدم باردار بودم

شاید حامله بودی

میای گروه

سوال های مرتبط