از کی دیگه به پهلو بخابم؟

۴ پاسخ

از الان بخواب ک عادت کنی

کم کم عادت کن، اونقدم حساس نباش، من سونوگرافی هام یک ساعت و نیم طاق باز بودم دکتر میگفت مشکلی نیست، واسه وقتاایی ک یهو از خواب میپریدم میدیدم طاق بازم خیلی میترسیدم

دکتر گفت ب من از هفته ۲۰

از اول باید به میخوابیدی

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی