باعث میشه از هم دور بشید... این خیلی واقعیت داره کم کم سرد میشید از هم، من از وقتی دخترم به دنیا اومده شوهرم تا 3،4 صبح تو هال میخوابه درواقع تا من دخترمو میخوابونم همونجا خوابش میبره مدام تاکید میکنم بیاد سرجاش بخوابه قشنگ حس میکنم فاصله افتاده بینمون
شوهر من که انقد خر و پف میکنه کم مونده بزارمش پشت در چه برسه جدا
قبلا اینطوری نبود
وای من ک انقد شوهرم بد میخوابید یسال قبل بارداریم رختخوابموکلا جدا کردم. راحت شدم. قبلا تا صبح چهل بار بیدارمیشدم
اتفاقا من از وقتی از شوهرم جدا میخوابم خیلی رابطمون بهتر شده من دخترم رو تخت اون تو پذیرایی ..چون همسرم خروپف میکنه تو خواب حرف میزنه نمیتونم کنارش بخوابم ..خودش بعضی وقتا نصف شب میاد روتخت بغلم میکنه میخوابه دیشبم اومد دم صبح غر زدم خروپف نکننن دیدم قهر کرد رفت اونور😂😂ولی خیلی خواب خوبی دارم
هیچی نمیشه مهر و محبت ربطی ب اینچیزا نداره الان کشورای پیشرفته کشف کردن ک زن و شوهر باید بعد از رابطه و عشق ورزی برای خواب برن تو اتاقای مجزا بخوابن این ازمایش رو روی چندین نفر انجام دادن نه تنها عشق و محبت کم نشده بلکه صمیمیت بیشتری بینشون ب وجود اومده
😐😐مثلا چی میشه؟
باد میکنید میترکید🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂
مثلا میخواد چی بشه، مهر و محبت کم میشه
من که وقتی کنارش میخوابم استرس کمتری دارم و خوابن سنگین تره
ولی چون سفر کاری میره و در ماه شب هایی میشه که پیشمون نیست، وقتی میخوابم خیلی خواب سبکی دارم و همش بیدار میشم
مثلا میگن جدا نخوابید ک این وضعیت براتون عادی نشه
بابچه یا با همسر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.