پسرت یک سالش همه چی دیگه میتونی بدی ماهیچه و سیب زمینی پیاز گوجه نخود لوبیا کم بریز تو قابلمه یا شیشه بزار بپذه ۴ ۵ ساعت بد نون تیلیت کن بده بخوره
عین همون ابگوشتی که خودمون میخوریم.فقط ادویه خیلی کم میزنم چون توش فلفل قرمز و زنجبیل و اینا داره بچم میسوزه باسنش قرمز میشه. اما همون گوشت و دنبه و پیاز و نخود خیس خورده و لوبیا سفید خیس خورده و سیب زمینی و گوجه و رب و یکم روغن و نمک و زردچوبه و یه کوچولو ادویه و یه تکه چوب دارچین واسه عطرش و چند تا دونه برگ بو.همه میریزم تو زودپز بعد ابش میکنم تا خط زودپز بیشتر نه. بعدم درشو می بندم یکساعت و نیم بپزه جا بیفته. اما موادت نبابد اصلا یخ داشته باشه اگه مثل من نخود لوبیا خیس خورده اماده تو فریزرت هست میخوای استفاده کنی باید بریزی تو ابکش اب بریزی یخش کامل باز بشه بعد بریزی تو زودپز. بعدم من استخوان کشی میکنم و برگ بو و چوب دارچینو در میارم پوست گوجه ها را هم میگیرم و ابشو جدا میکنم و با گوشت کوب برقی مواد را خوب میزنم میشه گوشت کوبیده.
گوشت گوسفند سیب زمینی پیاز گوجه
نخود و لوبیا از ۲۴ ساعت قبل خیس خورده باشه و چندبار آبش عوض شده باشه تا نفخش بره
ادویه جات و نمک و عصاره قلم
گوشت گوسفندی
نخود
گوجه
پیاز
سبب زمینی
عصاره قلم
کمی زدرجوبه و نمک
تازه درست کردم برا دخترم
ماهیچه، گوشت استخون دار
پیاز و گوجه و سیب زمینی و لپه با یکم رب
و زرد چوبه و نمک
سیب زمینی رو اخر کار میندازم
حداقل پنج ساعت بپزه که خوب له بشه
و موقع ک پیاز و گوجع پختن درشون بیار لهشون کن باز بریزش داخل گوشته
من گوشت میندازم و هویج و سیب زمینی و ی خورده عدس نخود نمیریزم نفخ میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.