مبارکه عزیزدلم ..زایمانتون طبیعی بود؟
چکار کردی واسه بیمه تکمیلی؟؟
به سلامتی عزیرم مبارکه😍😍 خودت میدونستی وزنش کمه و تو این رنج هست؟؟
بسلامتی عزیزم منم دخترم وقتی دنیا اومد ۲۴۰۰ بود نگران نباش وزنش زود میره بالا
مبارکت باشه عزیزم انشالله قدمش خیره کی عملت کرد
مبارک باشه ،
دختر منم ۳۷ و۵روزبود ۲۲۵۰ دنیااومد
پسرمم همینطور
نگران نباش شیر میخوره گوشت میگیره
دختر من ۳ و ۵۰۰ بود ولی ب حدی دس د پاش لاغر بود ک دلممیسوخت براش
شیر خورد گوشت گرفت
نگران نباش عزیزم
اگ شیرخودتو میدی فقط چیزای مقوی بخور
مبارکت باشه عزیزم
یه تکنیک برای تپل کردن و انرژی دادن به بچه هست. اول با شیر خودت سیرش میکنی بعد بهش شیر خشک هم میدی اینطوری هم تو خواب قندش نمیوفته هم وزن گیریش سریعتر انجام میشه هم شبر خودتو خورده وبتامیناشو دریافت کرده کمکی هم خورده خیلی براش خوبه.
مال من که ۳۹ هفته و یک روز، ۲۴۲۰ گرم بود
غصه نخور بزرگ میشن
مبارک باشه عزیزم بسلامتی
طبیعی زایمان کردی ؟؟
چرا اینقدر کم بوده تو سونو بهت نمیگفتند؟ به من تو سونو گفت کمه مکمل خوردم خوب شد ۳۹ هفته ۳ کیلو بود
مبارکه عزیزم.تو سونوها وزنشو درست گفته بودن؟
بچه های کوچولو اینقد زود بزرگ میشن 😍
مبارکت باشه عزیزم همین که سالم خداروشکر براماهم دعا کن💙💙💙💙
تو آخرين سونو وزنش چقدر بود؟
عزيزدلم چشم و دلت روشن خداروشكر الهي زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه 😍
سزارين چطور بود؟
نگران نباش بچه منم همین وزن دنیا اومد الان دوما و خورده هس فک کنم شده ۳۸۰۰اینا اشتهام کمه
گلم بهش شیر میدی اینقدر زود وزن میگیره. نگران نباش .مبارکت هم باشه
مبارکه عزیزم ایشالله تنش سالم عزیزم
زایمانتون راحت بود؟
جدی میگی😢
مبارکه اشکال نداره اصل اینه سالم باشه شیر میخوره رشد میکنه کم کم بزرگ میشه
بچه منم ۳۶ هفته دنیا اومد دو کیلو
پوست استخون الآنم بیمارستانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.