خانما برای ساک بیمارستان چیا بزارم

۸ پاسخ

خواهر تو ساکت دو دست لباس بچه...یه سایز صفر یه دوتا یا یکی سایز یک...یه بسته پوشک برای خودت که بسته مای بیبی برای سلما جون‌‌...شیشه شیر دوش بزار پارچه یا کهنه بزار..

شیشه شیر،پستونک،شیردوش،اینا یاوم رفت😂

من همینا گذاشتم راستی شیر دوش هم میخام بخرم میگن لازمه
همینا بنظرم فقط لازم میشه بقیه الکیه

لوازم نوزاد:
پتودورپیچ،لباس سایز۱و۰بیمارستانی،مای بی بی،کریربرای اومدن به خونه،دستمال خشک کن،پودر بچه،زیرانداز تعویض
لوازم مادر:لباس گشاد و دکمه دار برای بعدزایمان،شال یاروسری برای جلوگیری از سرما سردرد،جوراب،خرما گردو کمپوت آناناس،آبمیوه طبیعی،دمپایی،پوشک سایزبزرگ،مدارک شخصی و تموم آزمایشات سونگرافی های دوره بارداری

برای خودمم یه دست لباس ساحلی و یه چند تا شرت بهداشتی و نوار بهداشتی بزرگ خریدم

این لیست رو گذاشته بودن شاید بدرد بخوره

تصویر

من برای ساک
دو تا دست لباس بردم یکی سایز یک یکی هم صفر ... یه ست بیمارستانی بردم
کلا و دستکش
قنداق
دستمال مرطوب
پارچه خشک کن
شیشه شیر و فلاکس
مای بیبی

تو تاپیکام هست ببین

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری