۶ پاسخ

الان ی عده میان میگن حتما چیزی بوده....چرا باورتون نمیشه جنگه و زیرساخت میزنه برا نابودی مسکونی میزنن....ترامپ فقط دنبال منفعت و پیروزی خودشه....ومردم ما کم ترین اهمیت براشون داره

فعلا گفتن ۱۶ نفر ولی فک‌کنم بیشتر

متاسفانه ۳تا اپارتمان زده

چرا نداره مرض دارن

فقط گفتن سه تاساختمون زده نگفتن چرا

خیلیم شهید شدن مثل اینکه

سوال های مرتبط