دکتر بهم گف از ساعت ۱۲ شب به بعد چیزی نخور
۱۲ساعت هیچی نخور ابم نخور اگه تونستی ساعتشم بیشتر کن یعنی هرچقدر هیچی نخوری بهتره چون من بشدت حالت تهوع داشتم ولی چون چیزی نخورده بودم هیچی نیاوردم بالا
از شب قبل هیچی نباید بخوری مثه ازمایش خون
ناشتا باید باشه
اگه تشنه شدی ی لیوان اب داخلش ی ق چایخوری عسل حل کن بخور نهایت تا ۴ صبح میتونی بخوری بعدش اب هم نمیتونی بخوری تا ۸ ساعت بعد از زایمانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.