۶ پاسخ

اسیاب نکن بذار تو ظرف بذار جلوش خورد اهمیت نده خوشی نکن نخورد هم اهمیت نده اگ خواست تو بش بدی بگو کار دارم خودت بخور کم کم عادت میکنه

پسر منم همینطور،غیر میکس درحد یکی‌دو تیکه نهایت بخوره البته اگه عوق نزنه

پسر منم همینجوریه
اصلا غذای جامد نمیخوره و دوست نداره

دختر من اسیابی بدم تف میکنه فقط ی ذره له میکنم دوس داره

هرچی درشت میدم با زبون میده بیرون

پسرمنم کاملا پوره میخوره ی ذره جامد باشه عوق میزنه

سوال های مرتبط