۴ پاسخ

وای امروز خیلی آسمون خوشگل بود

واقعا خداروشکر 😍

واقعا روزای سختی داره میگذره، منم‌صبح چشمم ب اسمون افتاد گفتم وای خداروشکر چ قشنگ🥲

واقعا شکرش

سوال های مرتبط