۵ پاسخ

سلام ببخشید دکتر فاطمه طاهر میشناسی یا شمارشو دارین چه روزی ها درمانگاه میاد

با آب خالی بهترهه

عزیزم بخاطر چی میدی پدی لاکت ؟؟پودرشو میدی یا قطره

با اب خالی حل میکردم با سرنگ میدادم یا یا اب حل میکردم یا یک قاشق چای خوری پوره سیب زمینی میدادم تو شیر خشک هم دادم

با شیر وقتی میخاد شیر تو شیش بریز

سوال های مرتبط