۴ پاسخ

نه لزوما
زایمان علامتای زیادی داری
همشو همه نمیبینن
اونی ک کیسه ابش میترکه به موکوسی نمیرسه مثلا
یا اونی ک درداش شروع نمیشه میره امپول فشار

ترشح موکوسی چیه🤔

بله نشانه باز شدن دهانه رحم هست

ن‌من بارداری دومم فقط روز زایمان دیدم.

سوال های مرتبط