۱۳ پاسخ

من ک پسرم از بس هیچ نمیخوره هرچی بخوره خوشحال میشم

😐شیرینی ناهاره؟؟؟

نه عزیزم

پسر من که عاشق شیرینیه، نمیدونمم چیکارش کنم

‌ن عزیزم
من دیروز. یه غذای فوری مقوی درست کردم برو تاپیکو. ببین شاید خورد

اینجور چیزا فقط کالری زیادی داره و حس سیری میده بهتره ندی

نه عزیزم

نه بابا

نه عزیزم

نه عزیزم

نه اصلا

نه
میان وعده میشه

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی