سلام میتونم تو غذای نی نی رب و زردچوبه بريزم

۷ پاسخ

من زردچوبه میزنم

ن گوجه بریز
زردچوبه میشه

رب نمیشه میگن خوب نیست بجاش گوجه بدون پوست و هسته بریز

پسر من که رب تو غذاش باشه بالا میاره

رب مضره ولی زردچوبه مفیده

هرگونه چاشنی از جمله نمک ،ادویه، رب تا یکسال ممنوعه تنها چاشنی مجاز زیر ۱ سال زردچوبه هستش که اونم خیلی از پزشکا توصیه میکنن استفاده نشه بهتره

من دیشب واسه اولین بار ی قاشق مربا خوری رب ریختم تو سوپش خداییم خوشمزش کرد

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی