من زردچوبه میزنم
ن گوجه بریز
زردچوبه میشه
رب نمیشه میگن خوب نیست بجاش گوجه بدون پوست و هسته بریز
پسر من که رب تو غذاش باشه بالا میاره
رب مضره ولی زردچوبه مفیده
هرگونه چاشنی از جمله نمک ،ادویه، رب تا یکسال ممنوعه تنها چاشنی مجاز زیر ۱ سال زردچوبه هستش که اونم خیلی از پزشکا توصیه میکنن استفاده نشه بهتره
من دیشب واسه اولین بار ی قاشق مربا خوری رب ریختم تو سوپش خداییم خوشمزش کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.