من یبار شرایط مشابه شما داشتم و ماسک زدم خونه مادرم اینا موندم و تواتاق مجردیام موندم و به دخترم نزدیک نشدم حتی شبم تو اتاق قرنطینه موندم و برای سرویس رفتم بیرون و از دور دخترمو دیدم . ولی بگما دلم لک زده بود برای بغل کردنش اینکه نمبتونستم نزدیکش بشم بغلش کنم داشتم میمردم . مادرم اینا ازش مراقبت کردن تا من بهتر شدم
من اگه بودم بچه میذاشتم خونه مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.