۲ پاسخ

من یبار شرایط مشابه شما داشتم و ماسک زدم خونه مادرم اینا موندم و تواتاق مجردیام موندم و به دخترم نزدیک نشدم حتی شبم تو اتاق قرنطینه موندم و برای سرویس رفتم بیرون و از دور دخترمو دیدم . ولی بگما دلم لک زده بود برای بغل کردنش اینکه نمبتونستم نزدیکش بشم بغلش کنم داشتم میمردم . مادرم اینا ازش مراقبت کردن تا من بهتر شدم

من اگه بودم بچه میذاشتم خونه مامانم

سوال های مرتبط