۱۳ پاسخ

چون هیچ وقت به فکر مردم نبودن

تمومم بشه با این گرونی چیکار کنیم؟😔کاش حداقل تهش جوری بشه ک ارزونی بشه

مادر روشنا در پناه خدا باشید با شما صحبت کردن فایده ندارد
فقط داغ دل مادران که عزیزان از دست دادن
پدران مارکر و شرمنده سر سفره
کودکان و عزیزان که بیماری خاص دارن و دارو ندارن
و تمام جوانان ناامید
هست که شماها با این طرز فکر انشالله جواب ندید خودتون جا اونا فرض کنید
من بیست سال کار کردم بارها توبیخ شدم به خاطر حرف حق به خاطر دفاع از مظلوم

انشاالله زود تموم بشه. بعدش وضعیت هم بهتر بشه دیگه گرونی نباشه.مدیریت درست اجرا بشه.مردم تو رفاه باشن .من قلبم خیلی نازک شده با صدای موتور تو خیابان هم میترسم میگم الانه م وش ک دشمن لعنتی

خدا درست کنه الهی

خدا داند تا کی این وضعیت میخواد ادامه داشته باشه

خدایااا بسه دیگه،امروز تو روبیکا یه فیلم دیدم بعد دیدم دوستمونه که پسرش سرباز بود تو پاسگاه زدن فوت کرده 😭دلم داره می ترکه خدا
از یه طرفم بیکاری وضعیت اقتصادی داغون تو اوج جوانی پیر شدیم بعد اینکه پیر شدم میخام چیکار دلخوشی رو

میگن ترامپ عقب نشینی کرده

منم دیگه مغزم نمیکشه..تموم هم بشه من دیگه اون آدم سابق نمیشم..روانم خرابه..به فکر بچه ام که چطوری به روال قبل برگردونمش

اصفهان ک چند شبه ساعت 3نصف شب میاد همه جا را داغون میکنه میره شیشه ها ما جوری میلرزه ک هر آن میگم ایندفعه دیگ ریخت پایین.بعد یکماه تازه ترس افتاده توجونم چندوقته اوضاع وحشتناک تر شده 😞😞

واقعا دیگه طاقت فرساست دیشب تا صبح فقط از ترس گریه کردم اینقد م و ش ک زدن خسته شدم 😭 کاش تموم شه یکی دلش برای این مردم بسوزه

منک دیگ ن ادم سابق میشم ن روانم هیچوقت درست میشه

واقعا فرسایشی شده دیگه اعصاب نمونده برام

سوال های مرتبط