۱۱ پاسخ

برای بچه ی ۵ ساله قطعا ژیمناستیک

ژیمناستیک خوبه بابا

شنیدم ژیمناستیک قد را می،سوزنه،

هردوتاش میتونی ببریش

دختر من زبان میره عالیه

دو تا معقوله ی جداست ، ما زبان و موسیقی جزو روتین همیشگیمون هست و قراره باشه ، ورزش هم از ۳/۵ سالگی شنا رفت تا الان ژیمناستیک هم ثبت نامش کردم شنا دیگه هفته ای یه روز میبرمش

پسر من عاشق ژیمناستیک هستش و منم ثبت نامش کردم

من کلا با ژیمناستیک مخالفم
زبان هم که عالیه

ببین بچه ت چی دوس داره من پسرم بین این دوتا ژیمناستیک میره زبان رو با اینکه خیلی دوس داره هرچی میگم کلاس هم ببرمت که بیشتر یاد بگیری میگه نه منم فعلا اصرارش نمیکنم

من پسرم کاراته دوس داره برا سنش مناسبع؟

برای بچه

سوال های مرتبط