۹ پاسخ

ماهی ۵۵۰ لباسش ۵۰۰

پسرم دو ساعت ۱۲ جلسه ۲۲۰۰ بندرعباسم

ماهی یک تومن هفته ای ۲ جلسه ۱ساعتو نیم

ماهی ۲ تومن..قبل عید ۱۵۵۰ بود بعد عید شد ۲ ت

یه جا دیگه بود اون ماهی 800 بود .500 هم لباس و 180 هم بیمه. دیگه ورودی نداش .ولی پسرم از اون یکی خوشش اومد ،اونجا بردم

من تازه ثبت نام کردم ،800 ماهی. 650 هم برا لباسش،180 برا بیمه و 80 هم برا ورودیش گرفتن.

من مربی ام
کلاس ۱/۵ساعته ۱۲ جلسه در ماه ۱/۵۰۰

۸۰۰ ترمی

ما ماهی ۲/۳۰۰ ۸جلسه ، قبل عید ۱/۷۹۰ بود

سوال های مرتبط

مامان قهرمان مامان قهرمان ۵ سالگی
چندروز دارم میبینم خیلی ها اینجا سوال میپرسن که پیش دبستانی 2 اجباری هست یا نه، ایا بچه هایی که امسال باید بروند پیش دبستانی الان باید ثبت نام کنیم یا نه؟
من خودم مربی پیش دبستانی هستم، وبا توجه به اطلاعاتی که دارم، پیش دبستانی اجباری نیست وشما تا اواخر شهریور یا حتی اوایل مهرماه میتونید بچه هاتون رو پیش دبستانی ثبت نام کنید ولی اجباری نیست وفقط برای ثبت نام کلاس اول اون نامه سنجش نیاز هست که به وقتش میتونید اسم بچه هاتون رو از طریق کافی نت توی سامانه سنجش ثبت کنید وبعد از مراحل سنجش یه نامه میدند که اون برای ثبت نام کلاس اول نیاز هست
اگر قراره پیش دبستانی اجباری باشه باید پیش دبستانی دولتی هم باشه تا والدینی که توی هزینه مشکل دارند بتونن بچه هاشون رو توی پیش دبستانی دولتی ثبت نام کنند
الان مدیران مهدکودک برای اینکه پثل بیشتری به جیب بزنن میگن اجباریه، یا میگن ظرفیت داره تکمیل میشه و با ترفند خودشون والدین رو ترغیب میکنن که ثبت نام کنند