مامانا بچتون رو می‌برید کلاس زبان؟

۹ پاسخ

نه هیچ کلاسی تا حالا نبردم

والله ۳ ترم بردم همش مریض میشد نبردم

مهد دو زبانه بود که از قبل عید تعطیله

پشرمن از پارسال میره خیلی خوبه

بله میبرم هم زبان هم خانه بازی.قبل جنگ مهدم میرفت

مهدش دوزبانه بود الانم کلاس زبان انلاین داره هفته ای سه روز و فقط مکالمه س

والا من هر کلاسی میخوام ببرمش گیر میده دوستای مهدم باید باهام بیان تنها نمیخوام برم

سه ترم رفته تا حالا

مهد انگلیسی میرن

سوال های مرتبط

مامان دلی ماه مامان دلی ماه ۵ سالگی
سلام صبحتون بخیر اینم سند و مدرکی که همش دارم خودمو اینجا جر میدم واسه مامانا 😀😀که خوندن و نوشتن و حتی آموزش زبان های خارحی ممنوع شده تو پیش دبستانی و هر مهدی که اینکارو بکنه تخلف محصوب میشه و پیگرد قانونی میشه
این خبر رو از منبع معتر آوردم عزیزانم امسال خیلی دارن پیگیری می کنند به خدا روانشناس آورده بود پی گفت خیلی اشتباهه نکنید با بچه ها اینجوری
خداروشکر تو مهد ما هم ممنوع کردن
حتی تا پارسال زبان یاد میدادن امسال حذفش کردن چون آموزش و پرورش گیر داده گفت باید حذف کنید هر مادی هم که اینکارو بکنه بفهمن جریمه میشن و باهاشون برخورد میشه
ولی در کل چه کاریه وقتی کلاس اول از لوحه نویسی شروع می کنند میگن بچه ای که خوندن و نوشتن بلد باشه بره کلاس اول هواس مابقی بچه هارو پرت می کنه کلاس واسش خسته کننده میشه ک جو کلاس رو به هم میریزه
الان دوقلو های دوستمم همین جور شدن چون اونا بلد بودن کلاس رو به هم ریخته بودن معلمشون اعتراض کرده بوده به دوستم که بچه هات نمیزارن مابقی بجه ها یاد بگیرن
در آخر می خوام اینا بگم اگه مهد کودک بجه هاتون اصرار داشت باید یاد بگیرن یا اعتراض کنید تا حذفش کنند یا اینکه خیلی فشار به بچه نیارید ولی به نظر من اعتراض کنید خیلی بهتره اینا نکات ریزیه که خیلی ها بهش توجه نمی کنند
آخه ته تهش چه کاریه