نه هیچ کلاسی تا حالا نبردم
والله ۳ ترم بردم همش مریض میشد نبردم
مهد دو زبانه بود که از قبل عید تعطیله
پشرمن از پارسال میره خیلی خوبه
بله میبرم هم زبان هم خانه بازی.قبل جنگ مهدم میرفت
مهدش دوزبانه بود الانم کلاس زبان انلاین داره هفته ای سه روز و فقط مکالمه س
والا من هر کلاسی میخوام ببرمش گیر میده دوستای مهدم باید باهام بیان تنها نمیخوام برم
سه ترم رفته تا حالا
مهد انگلیسی میرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.