۷ پاسخ

احتمالا بد شیر میدی
یا هم چیز باد دار خوردی
عکس دخترت رو برام‌میفرستی؟

بادتوشکمش میپیچه ببین توبد سینه میدی هوا ازکنارسینه میره تومعده اش پاهاش هی باز کن هی بده توشکمش ورزشی اروم باد شکمش تخلیه میشه صدای شکمش قطع میشه

بچه منم‌همینجوری بود الان کمتر شده

نفخ داره مراقب تغذیت باش

شاید خودت غذای نفاخ خوردی

ماشاژ بده شکمش

کولیک داره

سوال های مرتبط