مثل یارانه میتونی با ی کارتی که به نام خودته بری و خرید بره بچه بکنی
پوشاک و خوراکی و پوشک و ...
فک کنم خرج پوشکشو کامل برسه
ببخشید ب منم میدن ۱۲/۱۱ ۱۴۰۴زایمان کردم اخه شنیدم ب کسای میدن ک ۱۴۰۵زایمان کنن درسته بعد چ کاری باید انجام بدم ک بهم بدن
شاید تا سال ۴۰۸برامون اجرا شد🤣🤣
مثل منو میدن؟ 8اسفند زایمان کردم
عزیزم بزارین یکم از ماه فروردین بگذره واسه کسی هم که زایمان کرده یه ده روز روال اداری طی بشه بعد بگین دروغ بود،همون لحظه زایمان که دوتومن تو پاکت نمیکنن بدن😆
هنوز فعال نشده
راست میگه واقعا خیلی کمه اخه با۲تمن شیرخشک بخرم مای بی بی بخرم هزینه دوا درمانشو بدم اخه ۲تمن چیه
تازه میگن به احتمال زیاد وام فرزندآوری هم ندن فقط این ۲تومن باشه
آخر فروردین
فک کنم باید تو بهداشت پرونده داشته باش بچه بعدش
حالا چقدم هست مگه
۲ تومن
کلا هیچی نمیشه
وقتی ک برن شناسنامه برگیرن باید درخواست کنن
دیگه اگرم واریز بشه آخر فروردینه
هنوزندادن چیزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.