آره من گرفتم مثل کالابرگ به حساب خودت میاد یعنی با کارت بانکی خودت ۱۵هرماه میری فروشگاه مثل کالابرگ خرید میکنی اگه داروخونه ای هم قرارداد داشته باشه میتونی شیرخشک پوشک هم بگیری
هرماهی که زایمان میکنی ازماه بعد بهت تعلق میگیره چونکه پنجم هرماه ثبت احوال لیست و رد میکنه
کارت نمیدن
هر ۱۵ ماه هر کارتی که ب نام مادر هست
میتونی. موجودی بگیری ازش اگه زایمان کردی
مثل کالا برگ میدن با کارت همسرت
زن داداشم گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.