۹ پاسخ

اگه الان ی سریا نمیان بگن مگه ماها نخوردیم چی شد آد خیلی مهمه حتما باید بخورن برا بینایی شون و اینکه نرمی استخوان نگیرن

قطره آد خیلی مهمه سعی کن فراموش نکنی

منم یادم میره💔

من کلا ب پسرم ندادم نمیدونم چقد موثره اما واقعا و هزاربار دور ازچشم ها بچه ام هیچ موردی نداشته و نداره، حالا هروقت یادت اومد بده

منم گاهی اوقات یادم میره آخرشب یادم میاد که خوابه دیگه

منم نمیدم هر روز.
به پسرمم نمیدادم.
نگران نباش.
گاهی بده بخوره

منم مدام یادم میره
تا ۶ ماهگی

تا ۶ ماهگی

منم همینطور. تموم شده .اصلا وقت نمیکنم بگیرم . امروز میرم بگیرم بالاخره .
تا ۶ ماه
واکسن ۶ و زدیم دیگ نمیدیم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی