هیچی بعد از ۴سال تلاش بالاخره با آی وی اف باردار شدم هیچ واکنش مثبتی نشون که نداد هیچی از وقتی مثبت شدم تا حالا خونمو کرده تو شیشه که کسی نفهمه فلان نشه بهمان نشه یک ذره درک و شعور نداره😔
جلو خودش تست زدم هی میگف تو بارداری مشخصه من میگفتم ن بابا این چ حرفیه
اخر گفت برو قطره چکانشو ادرار بریز بیار جلو من قطره بنداز
همون لحظه دوتا خط شد🤭با تعجب نگاش میکردم
من بیشتر سورپرایز شدم تا اون😭😂😂😂😂
هیچی تست رو بهش نشون دادم واکنشی نشون نداد ، چون قبلا سقط داشتم ، فک کنم تا بچه رو بدم بغلش باور کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.