هفته چندم به بقیه گفتین که باردارین؟

۱۶ پاسخ

همون اول شوهرم گفت
و الان پشیمونم

من ۱۹ هفته علنی کردم

فامیل ما 8ماهشه تازه گفته حتی به خانواده شوهرش 😂

منتظرم تشکیل قلب برم بعد بگم

قبل از اینکه بیبی چکمم مثبت بشه😂😂😂🦥🦥🦥

بعد انتی گفتم

من خودم فقط ب مامانم شوهرم گفتم تا ازمایش دادم بعد مامانم ۲ ماهگی گفت ب داداشام هنوز ب فامیل نگفتیم من نمیگم مامانم میگا🤪

من همون اول به خانواده خودم گفتم وقتی قلب تشکیل شد خداروشکر به بقیه گفتم

من سونوی انتی هم رفتم هنوز نگفتم فققط مامان خودم میدونه

من هفته ۹ اینا

بدبختی من ویارهام بشدت بشدت وحشتناک هستن طوری حتی آب بوی لجن میده و طی این سه ماهه اول یک روز در میان سرم بهم وصل میکنن و همه میفهمن

اما شما تا سه ماه اول به کسی نگو فقط مادرت اگه دهنش قرصه

همینجور ازمایش داذم گفتم

من به خانوادم همون اول گفتم
ولی فامیلو سرعلی وقتی زایمان کردم گفتم
برای این یکی ام فعلا تصمیمی ندارم

وقتی قلبش تشکیل شد دوهفته بعدش اینا که مطمعن شدم

من بارداری اول بی بی چکم که مثبت شد گفتم این دفعه می‌خوام تا انتی نگم 🤭

اشتباه کردم زود گفتم.الان پشیمونم

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری