هرچی دیر تر بهتر
نهابت به مامانت بگو بسپار به کسی نگه
بنظرم من تا زمانی که مشخص نشده جنسیت چیه نباید بگی من اشتباه کردم گفتم هرروز میگفت پسر میاری الان که دختر شده احساس میکنم رفتارشون عوض شده باهام و همین باعث میشه استرسی و افسرده یشم با اینکه بچه اولمه و برای من هیچ فرقی نمیکنه چی باشه مهم اینه سالمه خداروشکر
ولی نباید گفت مخصوصا به خانواده شوهر
بعد از تشکیل شدن قلب به مامانم وخواهرم و بعد از انتی به خونواده همسرم گفتم
روز اول موعدم ک مثبت شد😂
ب مامانم و خواهر هام گفتم ولی بعد انتی ب همه میگم
من دیروز ازمایشم مثبت شد همون دیروز رفتم خونه مامانم خاهر دوقلوم مچمو گرفت😅گفت بخدا مامانم زهرا حاملس دیگ نشد کاریش کنم فقط خانواده خودم میدونن فعلا😂🫢
تا بعد تشکیل قلب نگو فعلا عزیزم
هفته ۹ به بعد ان شاءالله میتونی راحت بگی به نزدیکات
والا شوهر من رفته جواب ازمایشو گرفت همین که دید مثبت همرو خبر دارکرد
بعد مثبت شدن تستم شوهرم تقریبا جار زد که بعله ما بچه داریم😁😂😂😂😂
من ۱۱ هفته بودم خانواده شوهرم فهمیدن با جاریام مامانم از همون اول میدونست
من اگه باردار شم طاقت نمیارم نگم
به خونواده هامون
به دوستام
اصلا چند تا دوستام منتظرن ببینن من پریود میشم یا نه😂😂
من اشتباه کردم همون موقه که تستم مثبت شد گفتم ۴هفته بودم
تا گفتم حسادتا شروع شد اصلا زود نگید ارامشتون ازتون میگیرن البته بستگی به ادمش هم داره
منم که بی بیم مثبت شد به خانواده شوهرم و خانواده خودم گفتم😂
به نظرم تا ۴ ماهگی نگین بهتره من بچه اولم تا ۳ ماهم تموم نشده بود به کسی نگفتم فقط تو شبکه یه نفر آشنا منو دید به خوانواده خودم گفت خوانواده شوهرم هم فوضول هستن همش من میپان بچه اولم چشمشون به من بود که کجا میرم میام فهمیدن خودشون اصلا خوب نیست استرس میدن ک انرژی منفی
منم صدای قلبشو شنیدم گفتم
وقتی صدای قلبشو شنیدم😁
۴روز قبل موعد موعد که فهمیدم 😂😂😂
هفته ۴بودم
من سر دخترم صدای قلبش شنیدم گفتم اونم به مادرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.