از هفته ی چندم جنسیت نی نی مشخص میشه؟من ۸هفته ام

۹ پاسخ

اگه سونوی دکتر خوب باشه 12هفته هم معلوم

انومالی 17 هفته دقیق میگه بهت

آنومالی

هنوز زوده برامون الان باید دعاکنیم که فقط سالم باشن

یعنی الان نرم ۱۴ هفته هستم؟؟اووخ کنجکاوم

توی سونو ان تی حدودی بهت میگن میشه ۱۲ هفته ولی اگه دوس داری زودتر بدونی آزمایش سلفری بده فقط هزینه اش خیلی زیاد ولی خوبیش اینه دیگه آزمایشهای غربالگری هارو نرفتی ام مشکلی نیس اگه ازمایشت اوکی بود

برای من 15هفته

والا من ۱۲ هفته انتی دادم اون موقع هم جنسیت برام گفتن🥹

با سونو ۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیانا🩷رادین🩵 مامان دیانا🩷رادین🩵 ۸ ماهگی
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلما و حسام مامان حلما و حسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حـٰانیـ🎀ـا مامان حـٰانیـ🎀ـا ۸ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🍓🍼 مامان توت‌فرنگی🍓🍼 هفته چهاردهم بارداری