بچها من ۱۰هفته هستم چند هفته دیگ جنسیت نی نی مشخص میشه تقریبی🥹

۱۰ پاسخ

معمولا ۱۶هفته خوبه هم قطعیه هفته ۱۳ اینا بری فقد احتمال میدن

توی 13هفته آن تی جای خوب بری قطعی میگه

تو سونوی انتی ۱۳ هفته اگه بری احتمال میدن اما دلنبند
تا ۱۸ هفته بری انومالی..
اگه هم ازمایش سلفری یا امینوسنتز برات نوشته باشه دکتر بی شک جنسیت و بدون تردید درسته

شونزده هفته مشخصه

فقط هجده هفتگی به بالا مشخص میشه

هفته ۱۲ احتمال میدن

12هفته معلوم میشه بعضی ها هم 18هفته

۴ هفته ۵ هفته

تو انتی ۱۲ هفته تقریبی میگن بهت ولی تو ۱۸ هفته سونو آنومالی دقیق میگن

اگر سونوگرافی خوب بری تو ۱۲هفتگی مشخص میشه

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته پانزدهم بارداری
مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان راحیل و میکائیل مامان راحیل و میکائیل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حـٰانیـ🎀ـا مامان حـٰانیـ🎀ـا ۸ ماهگی