ولی هرکاری کنی اقوام نزدیک که بدونن یواش یواش به همه میگن یعنی چیزی نیس که بشه پنهونش کرد یا باید کلا به هیییچکس نگی یا گفتی خودتم نخوای به گوش بقیه هم میرسه
من هفته ی ۶ به مادر شوهرم گفتم دیگه بعدش همه فهمیدن 🤭
منم خیلی حسود دورمه
هم حسودن هم اهل جادو جنبل
تا شکمم جلو نیاد نمیگم
اگه انقد حسود داری تا شکمت بالا نیومده و خودشون نپرسیدن نگو گفتی هم از خونه بیرون نرو
اعلایم اولیه بارداریت چی بود هفته هایه من
من ۱۳ هفتگی گفتم
هفته پیش به دوستام گفتم اونا هم به همه گفتن البته خودم گفتم مشکلی ندارم بگید😄
من ۱۰ هفته گفتم بازم حس میکنم زود گفتم باز م جا داشت نگم
خوشبحالت میتونی نگی مال من چون آی وی اف بود میدونستن کلا الانم استرس دارم دهنشونو وا نکنن بگن به بقیه..
توی شیش هفته
انقدر که حالت تهوع 🤢 داشتم و مریض بودم همه فهمیدن
اگر نمیخوای ب کسی بگی کلا به هیچکس نگو من خودم بعد ان تی به خانواده هامون و همکارام گفتم حالا حالاهام به فک و فامیل و دوست و اشنا نمیگم
اخه شکمت بزرگ میشه معلوم نمیشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.