خانومااا شما کی به بقیه گفتین که باردارین؟

۱۲ پاسخ

به خانوادم بعد جواب ازمایش گفتم خانواده همسرمم یا بعد تشکیل قلب یا سنو انتی میگم چون مادرشوهرم از خوشحالی همرو خبردارمیکنه😂 اقوام دور هم بعد انتی یا بهتره انومالی

تاجواب آزمایش گرفتم ب همه گفتم😂😂😂

من بیبی چک زدم فرداش زنگ زدم به مامانم و خواهرم گفتم😂 بعد رفتم ازمایش بتا دادم بتام رو 200 بود یعنی تااااازه بود تو پنج هفته فهمیدم باردارم همسرم انقدر ذوق داشت به همه گفت😂🥴ولی بهتر تا nt حداقل صبر کنید یعنی 12 هفته

من خانواده خودم بعد ازمایش گفتم ولی سر یه سری مسائل مجبور شدم ماه سوم به فامیل پدریم بگم.اما بقیه و خانواده شوهر بعد آنومالی از استوری میفهمن

هفته سوم

من جواب آزمایش گرفتیم یه هفته بعد مامانم و خانوادم گفتم الانم هرکی میبینه بهمچ از قیافم میفهمه میگمم نیستم باور نمیکنه نمیدونم چیشده قیافم🤦🏻‍♀️😂

من به پدر مادر خودم گفتم چون اونا حواسشون هست به کسی نگن از طرفی اگه مشکلی باشه ساپورت میکنن.
به خانواده همسرم نگفتم چون صدر درصد کل محل میفهمن. بذارید وقتی که حوصله بکن نکن هاشونو داشتید بگید. به خودم بود تا روز زایمان هم نمیگفتم

ما هنوز به کسی نگفتیم نه اینوری نه اونوری....

من هنوز مامان و بابام پدرشوهر مادرشوهر میدونن قراره این هفته اعلام کنیم ب برادرشوهر و جاری داداشو عروسمون

من خیلی ضایع هست بارداریام رنگم زرد میشه و لاغر میشم و هیچی نمیخورم و چشمام هم چون بخاطر ژنتیکم رنگشون عوض میشه موقع بارداریم همه میفهمن😅

من از اول مادرم و خواهرم، مادرشوهر و پدرشوهرم رو گفتیم چون میدونستیم هم ب کسی نمیگن
و قصد داشتم تا جایی ک میشه هم ب کسی نگم و ۹ هفته و ۴ روز ایست قلبی کرد و کلا دیگ کسی خبردار نشد🥴
البته بعدش ب عروسمون هم گفتم ولی پشیمونم

فقط ب مامانم و اجیم گفتم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری