بچها شما کی به بقیه گفتین حامله این؟

۱۷ پاسخ

من نمیگم تاعید

معمولا میگن تا پایان سه ماهگی که ان تی رو دادی نباید بگی.ولی هرکسی متفاوته هیچ قانونی نیست هروقت دوست داری بگو.من بعد سپنو تشکیل قلب به نزدیکام گفتم بعدشم کم کم همه فهمیدن

این هفته به مامانم گفتم
خواهر شوهرمم خودش فهمید رفت جار زد
الان همه میدونن متاسفانه
دوست داشتم بعد انتی بگم

من فعلا نگفتم
دوس ندارم حالا حالا ها بگم
جایزه که بهمون نمیدن

از لحاظ علمی میگن تا ۳ماه نگین بخاطر چشم زخم واینکه جای بچه محکم تر بشه

منم سربچه اولم همین طورشدهمین که مثبت شدبه مادرشوهرم گفتم اونم همجاجارزد...

من خودم وقتی فهمیدم باردارم که تمام خانواده ی خودم و شوهرم پیشم بودن دیگه همه می دونن😅

من دیشب تولدم بود همزمان با جشن تولدم به بابام و داداشم گفتم ولی خونواده شوهرم نمیدونن به اونا ۲۰ روز دیگه میگم بهشون

والا من چون قبلا سقط داشتمو دیر به همه گفتم و باورنکردن
اینبار همون بعد سونو قلب رفتم بمامانم گفتم، و اینکه اونم گذاشت کف دست همه فامیل

امروز تولد بچه خواهرشوهرم ممکن امروز بگیم اگر نشد بعد تشکیل قلب میگیم نیمه شعبان

من روز پدر بود گفتم🤣

😑همون داخل آزمایشگاه😑تا همسایه ها فهمیدن

همون اول😀

بنظرم صبرکن تا تشکیل قلب بعدش ب خانواده هاتون بگید به فامیلاتونم ۴ ماه ب بعد بگو

هفته ۱۰/۱۱ عزیزم

ب خانوادت‌میتونی همین اول بگی ولی غریبه ترارو بزار دوماهت تموم شه بعد

من ب مامانم گفتم مامانم سریع ب همه گفت😐💔ب هرکی میگی ب مامانت نگو😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان پسرم🐣👶🏻 مامان پسرم🐣👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری