بچه ها شما کی به مادرتون گفتین؟

۱۵ پاسخ

همونروزی ک ازمایش دادم فهمیدم مثبته😂

اقدام کردم گفتم😂

۲ماهگی

۲ماه و ۲۰ روز

وقتی بیبی چک هاله افتاد 😅

روزی ک بیبی چکم مثبت شد

همون روزی که متوجه شدم باردارم

همون اولش😬

همون اولش که فهمیدم رفتم خونشون گفتم

ولی مادر شوهرم ۳ ماهگی به بعد گفتیم

همسرم هیچ جواب آزمایش نگرفته بودم رفت گفت بهشون 🤣🤣🤣

اخه من یه بار سقط داشتم دودلم به مامانم بگم یا نه

خونه خودشون تست زدم🤣

🤣🤣🤣🤣من با بابام رفتم ازمایش

من نگفتم اصولا تا ماه ۵ به کسی نمیگم فقط همسرم میدونه که اونم نمیشه ندونه😂

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی