#پوشک
#شیر خشک
#فرزنداوری
#زایمان

تصویر
۹ پاسخ

ن عزیزم همه رو بشور فقط خوب خشک کن

هیچیش نمیشه. خیارم بشور بزار با یه دستمال کاغذی زور و روش باز تو نایلون، تازه میمونه

من همیشه میوه هامو حتی خیار اول میشورم خشک میکنم بعد یخچال میذارم تا ۲ هفته اصلا تکون نمیخوره

نه عزیزم هیچی نمیشه همه رو بشور بذار یخچال فقط خیار ونشور

آره بد میشه

ب نظرم همپن فردا بشور خوب چ عجله ایه

اگه نشوری بهتره
ولی اگه شستی هم خوب خشک کن بریز تو کیسه دوتا دستمال کاغذی بزار روش

بشور خشک‌کن بزار تو کیسه درشو ببند بعد یخچال بزار

نه هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مَهدیار💙 مامان مَهدیار💙 ۱ سالگی
مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی