چزاهمتون با مرغ گفتین منظورم باگوشته
پیاز رنده تفت بده گردوآسیاب شده بریز یک رب تفت بده آب بریز بزار دوساعت بپزه بعد رب انار بزن مرغ سرخ کن بریز داخلش بزار دوساعتم اینجوری بپزه تا غلیظ بشه میتونی یکمم شکر بزنی ملس بشه
مرغ رو جدا بپز گردو رو آسیاب کن بعد روغن بریز حدود دو قاشق آرد رو داخل روغن تفت بده بو خامیش بره بعد گردو بریز یه تفت کوچک بده زیاد نه گردو تلخ میشه بعد حدود دولیوان آب سرد اضاف کن وآب مرغی که مونده
بزار جوش بیاد
بعد مرغ که پختی رو ریش کن تفت بده بربز داخل خورشت بعد رب انار بریز رب رو داخل چند مرحله اضاف کن بعد هم حدود 2الی 3 قاشق شکر دیگه ترش با ملس بودن خورشت بستگی به ذائقه خودتون داره عزیزم من همیشه اینجور درست میکنم اون آرد هم اصلا طعم خورشت بد نمیکنه فقط باعث میشه خورشت غلیظ بشه
یکی پیاز بزرگ رنده میزنم میزارم با روغن کم سرخ بشه بعد مرغ هم کمی سرخ میکنم رب یه قاشق با پیازی ک سرخ شده بود تفت میدم تا رنگش عوض بشه بعد نصف قاشق رب آلوچه میزنم گردو اسباب شده هم اضافه میکنم همه مواد رو هم میزنم آب میریزم شعله رو خیلی کم میزارم تا سه ساعت جا بیوفته روغن بندازه آخرشم نمک فلفل میزنم خیلی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.