۲ پاسخ

عزیزم من با گوشت قرمز درست میکنم
گوشتو پیاز رنده شده رو با هم تفت میدم شعله ی کم قشنگ سرخ بشه فقط یه سر قاشق روغن بریز
بعد گردو بریز شعله پخش کن بزار زیرش که نسوزه روغن که پس داد توش آیچب خیلی سرد بریز دیگه حسابی روغن میفته
توش من دو تا لیمو هم میزنم
نیم پز که شد یه استکان شکر و نصف استکان رب انار میریزم
۸ ساعت با شعله ی خیلی کم بپزه حتما

گردو اسیاب شده تفت داده شده رو، بهش پیاز داغ اضاف میکنیم، بهش اب جوش اضاف میکنیم، ازون سمت هم جدا مرغ سرخ میکنیم ما محلی ها توش اردک و غاز و اینا میریزیم بعد هم رب انار اضاف میکنیم، بستگی ب ذائقه شکر و نمک میزنیم، مثلا ما فسنجون رو ملس دوس داریم

سوال های مرتبط

مامان امید💙👶 مامان امید💙👶 ۲ سالگی