۵ پاسخ

مال منم دقیقا همین بود...دکتر گف تو رنج نرماله ولی خودم میدونم کمه...خیلی هم به تغذیه ام میرسم

عزیزم حتما به دکترتون بگید واسه من 33هفته 2400 بود

مغزی جات خیلی بخور بادوم درختی خیلی خوبه

مال من تو ۳۲ بو یا ۳۳ دو کیلو ۲۳۹ گرم بود

با دکترتون حتما مشورت کنید. فک کنم بهتره ۲ کیلو باشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان الیاس و لیا🍇 مامان الیاس و لیا🍇 ۶ ماهگی