مال منم دقیقا همین بود...دکتر گف تو رنج نرماله ولی خودم میدونم کمه...خیلی هم به تغذیه ام میرسم
عزیزم حتما به دکترتون بگید واسه من 33هفته 2400 بود
مغزی جات خیلی بخور بادوم درختی خیلی خوبه
مال من تو ۳۲ بو یا ۳۳ دو کیلو ۲۳۹ گرم بود
با دکترتون حتما مشورت کنید. فک کنم بهتره ۲ کیلو باشه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.