سیب درختی رو بپزم بعدش له کنم بریزم تو فرنی؟؟؟

۳ پاسخ

من رتده ریز میکنم با ارد برنج بذار رو گاز هم بزن تا اماده شه(من با جو پرک درستش میکنم)

نه دیگه رنده ریز کن بریز تو فرنیش خودش میپزه

اره عزیزم

سوال های مرتبط