۵ پاسخ

آره منم دوقلو دارم همینطورم دقیقا

قلب داره حجم زیادی از خون رو جابجا میکنه و خب طبیعیه تقریبا اما اگه زیاد بود ب دکترتون بگین ..

منم موقعی ک ب سمت چپ میخابم تپش قلب دارم

آره فک کنم باید دکتر آسپرین بده من دکترم داد ولی هماتوم گرفتم نتونستم استفاده کنم

تپش قلب ک هیچ تاالان 3باردار قلب درد شدید گرفتم دوقلو باردارم انگار یکی از قل ها پاش رو محکم کرده تو قلبم ایقد جیغ و داد میکنم زود زود میزنم اون قسمت تا بچه جابجا بشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی