۱۱ پاسخ

گلم بهم درخواست دوستی بدین لطفا من چوب خطم پره

برا اطمینان برو متخصص قلب من بارداری قبلیم تا روزی که زایمان کردم تپش قلب شدید داشتم اینم دارم تا ۱۱۰ تا هم میره صداش تو مغزمه و حلقم انگار قلبم جابجا شده دکترم میگفت هرچی بچه رشد کنه بیشتر میشه چون فشار میاد رو اندام های داخلی بدن بچه جاشون رو تنگ میکنه بخدا من بعضی وقتا تا چهار روز پشت سر هم تپش قلب دارم ی روز خوبم دوباره میگیرمش

منم تپش قلب میگیرم میترسم برا نی نیم خطرناک باشه

من از اول بارداری اینجوریم اکو اینام گرفتن ازم تو سه ماهگی
میگن بعضیا رگ قلبشون باز میشه دکترم میگف همه باید بدن اکو قلب و بارداری

دکتر قلب هم قرص پروپرانول داد برای زمانایی که تپشم زیاد میشه ولی من مصرف نکردم

من وحشتناک دارم خودم از رو لباس حس میکنم میخواد کنده بشه قلبم
تو سرم تو‌گوشم همه جا حس میکنم
قرص نداد
همون اوایل دکتر قلب رفتم اکوقلب و‌نوار قلب گرفت گفت سالمی طبیعیه همین

منم اینطوری بودم،تنگی نفس هم داشتم،رفتم دکترقلب اکو و نوار گرفت مشکلی نبود، دکترم برام انوکساپارین نوشت.حتما یه دکتر قلب برو خیالت راحت شه.

منم همینم یعنی واسه چیه

منم برا چند ثانیه تپش قلب میگیرم اما دکتر قلب رغتم گف قلبت اوکیه اکوهم دادم

من بیشتر سکت چپ میخوابم اینجوری میشم،،،گاهی خیلییییی زیاد میشه جوری که بدنم میلرزه تکون تکون میخورم میترسم

اره منم تپش قلب میگیرم الان دوشبه نفسمم بالا نمیاد

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی