۶ پاسخ

منم همینم ..گفتم ۳۷هفته و ۳یا ۴روز درش بیاره .نمیدونم قبول میکنه یا نه

۳۷ هفته ۵ روز سزارین شدم

نه زوده

دقیقا مثل من دکتر من گفت 20 بیا

ن مگر اینکه مشکل خاصی وجود داشته باشه وگرنه اکثرا ۳۸ هفته و چند روز سزارین میکنن

اگه صبر کنی تا۳۸بهتره

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۴ ماهگی
مامان فندق😍🧿 مامان فندق😍🧿 ۵ ماهگی
مامان امیرشاهان ونورا مامان امیرشاهان ونورا ۲ ماهگی
مامان آوش جون مامان آوش جون ۱۰ ماهگی