۹ پاسخ

اره خوبه

منم ۵ فروردینم میشم ۳۷ و دو روز

اره

حداقل ۵فروردین زایمان کن که عددش روند بشه

منم ۴فروردین ۳۷هفته و۴روزم میشه

کاش 38هفته 4روز بود خوب بود
من اگر خدا بخواد میخوام 38هفته 4روز برم
یا 2روز

چرا نمیمونه تا ۳۸؟

اهان من هپ ۳۷ هفته و ۳ روزم هست طبیعی ۱۲ فروردین زایمانمه

آره عالیه

سوال های مرتبط

مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی