۶ پاسخ

چرا این تاریخ و داد عزیزم
منم چهارم سزارین میشم ۳۹هفته و ۰روز میشم

من باشم یک هفته دیگه صبر میکنم

منم مثل توام عزیزم
نگران نباش

وقت زایمانت میاد برا عملت بیمارستان باهاش هماهنگ می‌کنه

به من که ۳۹ هفته و ۱ روز نوبت داده😅 نه به من که دیر نوبت داده نه به شما

به من ۳۸ هفته و ۱ روز داد خیلیا ۳۷ هفته زایمان میکنن نگران‌نباش

سوال های مرتبط

مامان مهوا جوجو🐣 مامان مهوا جوجو🐣 ۴ ماهگی