خانم ها روی سینه سمت راستم یه دانه به شکل زگیل در اومده مشکلی داره به نظرتون
استرس نداشته باش .فقط بعدش نسکافه و چایی و مایعات و اناناس زیاد بخور .خرماهم ببر حتما با عسل .سرتو تکون نده که سردرد بگیری .اولین بلندشدن از روی تخت خیلی سخته اما خب خدا توانشو میده .موقع عمل هیچی نمیفهمی بعدشم برات مسکن میزنن و خودتم شیاف بذار .انشالله زایمان راحتی داشته باشی خدا به همه مامانا کمک کنه واقعا.منم ۱۴روزه زایمان کردم
ریلکس کن همه چی اوکیه بعد زایمان هر چهار ساعت شیاف بذار یا دراز بکش یا سرپا باش نشین رو خودت
چیزایی بخور که شکمت کار کنه نفخ نگیری و روغن زرد زیاد بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.