۳ پاسخ

منم چهارشنبه سرارین میکنم

هر زمان گفتن راه برو شروع کن سخته ولی زودتر خوب میشی
کاچی خیلی چرب و کمپوت گلابی و آناناس
شورت یکبار مصرف
زیر انداز توالت فرنگی
لباس بیمارستان ی دست زاپاس
کش مو شونه مسواک
سرنگ و شیر خشک محض اینکه اگه شیرت کم بود بخاطر مواد بیحسی بچه گشنه نمونه
دمپایی تمیز
نسکافه
فلاسک و لیوان
موقع امپول بیحسی خودتو شل شل کن و کمرت بده بیرون اصلا درد نداره
از تایمی رفتی خونه لگن و شکمت هم ببند با شال حتما کمر درد آینده رو خوب می‌کنه

منم چهارشنبه صبح عمل دارم.سه شنبه عصر باید بستری بشم.من سومین بچمه‌ولی انگاری اولی استرس دارم.پمپ درد حتما بگیر‌.نسکافه ببر .ما گاوزبان و نبات میخوریم بعد اینکه گفتن میتونی بخوری.غذا هم قبل و بعد زایمان آبکی باشه بهتره.

سوال های مرتبط